25 Şubat 2009 Çarşamba

Acaba son gün mü??


Bugün sabah dışarı çıktığımda, biraz uykusuz ve de çalışmaya gönülsüz, yüzüme çok güzel bir hava çarptı..

Ne soğuk ne sıcak..

Gerçi soğuğa daha yakın ama ben işe olumlu tarafından bakmaya çalışıyorum..

Sanki hava biraz aydınlanmış, gökyüzü yükselmiş gibi..

Bana mı öyle geliyor, yoksa bahar sahiden mi geliyor..

Sanki bahar gelirse krizin etkileri bile azalacak gibi

Öyle geliyor bana nedense..

Nedense umut doluyor içim, insana dair, yaşama dair güzel olan herşeye dair..

Ömür dediğin göz açıp kapayana kadar geçiyor..

Zaten üç günlük bir şey gibi..

O yüzden çok klişe ama, yaşanan her günün hatta her anın değerini bilmek lazım..

Bugün son günmüş gibi yaşamak lazım hayatı..

Aksini kim iddea edebilir ki zaten..

...........................



4 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Sana katılıyorum. Hergünü son gün gibi yaşamak lazım. Hayatına doyasıya yaşamak gerekki yarınımız garanti değil bu hayatta. Blogumda yorumuna cevap verirken sana bir adres yazdım ordan şablonun için birşey yapabilirsin.Papatyalı birşey buldum senin için.Sevgiler.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba İlk ziyaretçim..Çok sağol..Yaptım dediğini..Bilmiyorum sen beğendin mi??
Ben çok severim papatyaları..
Çok teşekkür ettim gerçekten..
Dile benden ne dilersen..

Aylin Ünlü dedi ki...

Bugün son günmüş gibi yaşamak...Hiç düşünmemeiştim bu şekilde,bilincinde olsak belki bayram havasında geçecek günlerimiz...

Papatya Zamanı dedi ki...

Bayram havasında olmasa bile , kesinlikle daha iyi, böyle düşünmediğimiz diğer günlerden..