27 Şubat 2009 Cuma


Bugün Aylin arkadaşımın bloğunda bir yazı vardı..Arkadaşım diyorum onun hoş görüsüne sığınarak, çok yeniyim çünkü, bir yazı okudun ve geriye gittim elimde olmayarak..


Hayatımızda ne çok iz bıraktı öğretmenlerimiz..


Bazan negatif ama çoğunlukla da pozitif..


Onun işlediği konu farklıydı..


Sorusu şu, siz hiç öğretmeninize aşık oldunuz mu??


Öğretmenlerimiz her anlamda biçimlendirdi hayatımızı..


Sadece bilgi anlamında değil, oturmayı, kalkmayı ne bileyim konuşmayı belki, ben kendi adıma çok şey öğrendim onlardan ama, arkadaşımızın sorusu farklı..


İnsan öğretmenine aşık olur mu?


İlk bakışta ters geliyor insana..


Öyle ya yaşça kendisinden büyük, çoğu evli barklı bir öğretmene niye aşık olur hayatının başındaki yada baharındaki insan..Etrafta yaşıtı ve kanı kaynayan o kadar kişi varken..


Bilinmezki..


Ama psikolglar normal bu tip platonik etkeileşmeler diyor..


Onların yalancısız bizde.


Sonuçda insan psikolojisi uzmanlık alanımız değil..


Bir kere sanki biraz onların sosyal durumları etkili olabilir sanki..


Hani gayet bilgili gelir belki bize..Bilemiyorum..Ya da bir şekilde hoşa gider halleri..Yaş da müsait öğrencilerde etkilenme anlamında..


Bizimde vardı lisede bir tarih hocamız..


Çok hoş bir hanımdı..Çok iyi giyinir, çok iyi yapardı işini..


Hayranı çoktu, bilirdik..


En başta çok güleryüzlüydü, belki buydu sebep bilmiyorum ki..


Geriye gittim bugün anılarda, okuduğum bir yazı ile..


.......................

4 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bazen insan küçük yaşlarda yaşça büyük insaanlara hayran olur. Ve o saflıkla bunun adına aşk der. Belkide gerçekten aşktır. Bu konuda sobelendim bende. Yazacağım en kısa zamanda. Sevgiler.

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba arkadaşım,
aslında benimde var çok ilginç bir yaşanmışlığım ..
Bekliyorum merakla paylaşımını..
Sağol arkadaşım..
Sevgiler..

Aylin Ünlü dedi ki...

O dönemler tecrübelerde etkileyici gelebilir kişilerin gözüne,yerinde olma isteği dahi hayranlık yaratabilir.Ben aşk ve bu duyguların karıştığı bir geçiş dönemi olarak görüyorum o seneleri,yaşadık,yaşayacaklar da...

Sevgiler arkadaşım...

Papatya Zamanı dedi ki...

Merhaba Arkadaşım,
katılıyorum görüşlerine içtenlikte..
Ama bazan çok farklı tablolarda çıkabilir ortaya..
Hayat bu herşey dahil..
Teşekkür ettim ziyaretin için..
Her zaman beklerim..